Forever Young
i dont know why :'(
Saturday 11 May 2013 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum.. hum... why ek bile nk dkat SPM, makin bz lak ngn bende2 laen ? banyak sgt komitmen. hmm.. tahun ni lah mcm2 bende aku kene buat. tapi nak mengeluh sangat pun tak boleh :/ utk kebaikan aku jugak kan...
perkara yang aku risau skg is rambut aku. knape byk sgt gugur mcm org sakit ??! mcm nak botak pun ade jugak :( TAPI... aku taknak mama aku risau ... hmm... and aku pun taknak buat checkap kat klinik sbb aku punn takut jugak... hope takde pape yg memudaratkan aku... byk sgt bende agaknye kne fikir. kan ? noting to worry kot :)
badan makin kurus tuh familiar kot bagi aku. memey r kann dari isnin sampai ahad kelas je memanjang.. cuti pun ade function ngn family.. bilenye nak rehat kan ?
the last thing is, pade org yg bkenaan tuh, i hope he can forget me. for what die tunggu aku? kalau betul die nak tunggu aku jugak, aku tak boleh halang. jgn judge aku mane yg lebih baik. ape yg aku buat utk parent aku jugak.
papepun, aku boleh tahan happy dgn life aku skrg. mybe aku takde sorokkan pape kot ngn family aku. tak lupe jugak SPM aku akhir tahun nnti. insyAllah aku dgn kanta , dgn classmate aku, and smua batch 96 akan bsama2 mnempuh kejayaan , mengharumkan nama SEMAKMUR :')



Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction